poniedziałek, 5 grudnia 2011

Gulasz z cieciorki

- 1 duża szklanka cieciorki
- 20dg kurek
- 1 papryczka chili
-  pęk koperku
- pół czerwonej cebuli
- pół słodkiej białej cebuli
- 3 ząbki czosnku
- mielony imbir, brązowe curry, sól, pieprz


Cieciorkę namaczałam w wodzie przez całą noc. Następnie gotowałam do miękkości (można dodać łyżeczkę sody oczyszczonej, by cieciorka ugotowała się szybciej). Doprawiłam solą, pieprzem i połową kostki roślinnej grzybowej. 

 

Na patelni rozgrzewamy oliwę. na której szklimy posiekaną cebulę. Dodajemy czosnek i posiekaną papryczkę chili bez pestek. Smażymy. Dosypujemy imbir, curry. Wrzucamy kurki, dusimy ok 15 minut. Gotową zasmażką zaprawiamy cieciorkę. Dodajemy koper, mieszamy. Pozostawiamy do zagryzienia smaków, podgrzewamy przez podaniem.

Gulasz zgęstnieje, można go pochłonąć solo, można nim polać ziemniaki, kotlety czy też kasze, ja spałaszowałam sobie go z jajecznymi kotletami i warzywami. Moja papryczka chili, która znalazła się w gulaszu, była zdecydowanie dorodna :) W sam raz na poimprezowy głód!


Skoro mówimy o stanie poimprezowym, niech przygra nam kawałek z najnowszej płyty Fisz Emade "Zwierzę bez nogi" pt. Jesteś tam?


Udostępnij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz