poniedziałek, 23 lipca 2012

Krówkowe ryżanki



Składniki:

paczka ryżu preparowanego
paczka krówek
3 łyżki masła
3 łyżki sosu waniliowego
zapach pomarańczowy
4 łyżki mleka



Wykonanie:

Zawsze jak kupowałam je w sklepie chciałam, żeby były bardziej słodkie i bardziej krówkowe! Jako że krówki uwielbiam i tylko dla nich (no i bajaderek) jestem w stanie grzeszyć i pochłaniać je bez pardonu! Przysmak z dzieciństwa zrobiłam więc po swojemu!


Na patelni rozpuszczamy masło nie doprowadzając do jego zagotowania. Dolewamy mleko i łaczymy z masłem. Dorzucamy pokrojone krówki i na małym ogniu rozpuszczamy je często mieszając. Dolałam również 3 łyżki sosu deserowego waniliowego oraz kilka kropel zapachu pomarańczowego. Do masy dosypujemy preparowany ryż, tak by został dokładnie obtoczony krówkami. Odstawiamy na chwilę do ostygnięcia. Z jeszcze ciepłej masy formujemy w kulki i odkładamy na papierze do ostygnięcia. Po ostygnięciu grzeszymy! 

Dzisiaj towarzyszy mi w tle Coeur de Pirate! Enjoy!


3 komentarze: