piątek, 14 września 2012

Czekoladowe kruche ciacha


Składniki:
1 ciasto francuskie 
słone orzeszki
nutella 
likier waniliowy
rodzynki





Miało być po polsku, to najpierw Ifi Ude, możecie ja kojarzyć z Must be the music albo któregoś z tych programów, ale nie ma to znaczenia. Ifi ciekawie sięga po elektronikę i mam nadzieję, że będzie szła w dobrym muzycznym kierunku:


Ah! Jeśli chodzi o ciastka, to sprawa nader prosta. Ciasto francuskie smarujemy nutellą, posypujemy posiekanymi orzeszkami i rodzynkami. Zawijamy w rulon. Kroimy na plastry i pieczemy w silikonowych papilotkach jakieś 25 minut w 180 stopniach. W papilotki wlałam również odrobinę likieru waniliowego. I ju! Ciacha jak znalazł do zrobienia w kilka minut w razie nagłej wizyty niespodziewanych gości. U mnie akurat gości nie było, wszystkie ciastka pochłonął jeden taki gość. 


No i Kari Amirian! Szczerze mówiąc, gdy pierwszy raz usłyszałam ten kawałek, byłam przekonana, że to jakaś zagraniczna Feist, Hannigan czy inna Jassie Ware. A tu proszę - nasza ona! Sami posłuchajcie:

1 komentarz: