poniedziałek, 15 października 2012

Ziemniaki curry

Składniki:
 ziemniaki
2 cebule
oliwa z oliwek
przyprawy: gorczyca, kminek, koper włoski, 
2 łyżki curry, sól



Dostałam na swój wieczór panieński książkę "Kuchnia dla Beti", w której zamieszczone są ulubione przepisy moich przyjaciółek i koleżanek. Mam nadzieję, że uda mi się wszystkie je upichcić. Tak oto sposób mojej koleżanki Sylwii na przyrządzenie ziemniaków.

Cebulę szklimy na oliwie z oliwy. Dodałam do cebuli odrobinę gorczycy, kminku i suszonego kopru włoskiego. Obrane ziemniaki umieszczamy w garnku, zalewamy wodą do zakrycia. Na wierzch wykładamy zeszkloną cebulę, dosypujemy łyżeczkę soli oraz dwie łyżeczki brązowego curry, które swoją drogą też przywędrowało do mnie od Sylwii prosto z Indii. I gotujemy do miękkości ziemniaków! 


Prosty sposób na przygotowanie ziemniaków inaczej! Polecam! Nie było tu jeszcze Bat For Lashes, a taki przepiękny singiel promujący nowy krążek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz